My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

37- سحرخیزی خیلی عالیه




7:52 نوشت: امروز ساعت 5:30 بیدار شدم.اینقدرررر حالم خوبه که نمیتونم وصفش کنم.سحرخیزی خیلیییی عالیه.من که عاشقشم.چرا اینقدر به خودم ظلم میکنم و تا لنگ ظهر میخوابم؟ خدایا! شادی درونی میخوام ازت،آرامش درونی.حس رضایت.لطفا بهم ببخش.


صبح که بیدار شدم از همسری تقاضای نان سنگک داغ کردم و اونم رفت خرید و وقتی اومد کنار هم یه صبحانه مفصل خوردیم و کلی خوش گذشت. بعدش هم کمی از کارهای خونه تکونی رو پیش بردم و حالم خیلییییی خوبه.



  این دعا رو وقتی میخونم واقعا صبح بیدار میشم.چندتا دعا هست البته که من این یکی رو حفظ هستم و میخونم و واقعاااا بدون آلارم گوشی،بیدار میشم.


* منبع کپی

  • خورشید