My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

70- باید به درس و زندگیم برسم،تفریح زیاد شده :/



همچنان و همچنان من با ساعت خوابم مشکل دارم.جمعه میخواییم با تور بریم شمال و من استرس کلاس شنبه رو دارم.شنبه هم که کلاس من بسیار ناجور و فشرده و طولانیه.

دیگه این اشتباه رو نمیکنم.درس و زندگیم خیلی مهم تره.تفریح همیشه هست.حتی هرشب تقریبا داریم با دوستامون میریم بیرون و من اینو اصلا دوس ندارم.


از چاقی ِ لعنتی متنفررررررمممم چرا من نیمتونم لاغر شم و لاغر بمونم؟ خدایا کمک.باید بتونم.دلم میخواد تیپ بزنم.خفن انگیزناک.


ریاضی فیزیک رو به کل یادم رفته.باید از ریاضی 1 شروع کنم به خوندن.دلم میخواد ریاضی و فیزیک رو قورت بدم.عاشقشونم.وقتی مسئله ای رو حل میکنم انگار دنیا رو بهم دادن.عالیه.باید تلاش کنم تلاش و تلاش و تلاش.


برنامه ریزی و عمل کردن بهش خیلی مهمه.فعلا که همچنان تنبلم :/



  • خورشید