My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

69- آغاز ورود من به دانشگاه


بالاخره دل رو به دریا زدم و دانشگاه آزاد رو بدون آزمون ثبت نام کردم و قبول شدم.خداروشکر.همسری خیلی زحمت کشید تا کارت ثبت نامم درست شد.چون به مشکل بدی خورده بود.میخوام با خودم قرار بذارم و قول بدم که سه ساله تمام کنم.باید حسابی درس بخونم و سریع بعدش برم برای ارشد. در کنارش هم بتونم و زود یاد بگیرم قطعا کار میکنم برای خرج زندگی.


چون این روزها اینقدر اوضاع خرابه که نمیشه فقط یه نفر کار کنه.منم میخوام سعی کنم وارد بازار کار بشم.البته فعلا باید بیشتر تمرکز کنم و خوب درس بخونم.میدونم بهترین استاد ها نصیبم میشه و نمره ام 20 خواهد بود :)


احتمالا زبانکده هم برم.و البته باشگاه.لاغر شدن خیلی برام مهمه.تا تولدم فرصت دارم به وزن هدفم برسم :)



  • خورشید