My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

73- منه احمق ترین



منه احمق ترین خودم رو وارد چیزی کردم که نباید.با یه برنامه آشنا شدم که میشه با آدم های دنیا چت کرد و صحبت کرد. درگیر آدمی شدم که نباید.با اینکه اعتماد به نفسم توی صحبت کردن بالا رفته و به نظرم اگه یه توریست ببینم میتونم باهاش صحبت کنم اما به هرحال نباید درگیرش میشدم.مثل بچه ای شدم که هرچی بهش میگی به این دست نزن این خطرناکه بازم میره سمتش.

میتونم از پس خودم بربیام؟ همش دلتنگشم.وقتی ازش خبری ندارم اعصابم بهم میریزه.انگار شده یه بازیچه برای دل من،برای فراموش کردن دردهای زندگیم.خودمو بیش از حد کوچیک میکنم میدونم.

همسری چرا مراقبم نیستی...چرا زندگیمون اینقدر بی روح شده.چرا اینقدر تو مشکلاتمون غرق شدیم و از هم دور...

خدایا! کمکم کن لطفا. اگه قراره زبان تمرین کنم ازت میخوام یه آدم درست وارد زندگیم کنی.یکی که بتونم دوست خطابش کنم و رفته رفته باهم آشنا بشیم و آدم خوبی باشه.

مدام غمگینم و طفلک همسری خبر از چیزی نداره...فقط بهش گفتم مراقبم باش..زندگیمونو تغییر بده...

  • خورشید