My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

33- روزهای سخت





12:24 نوشت: امروز زیاد حالم خوب نیست.یعنی از دیشب حال ِ دلم خوب نیست.جایی که هستم داره منو خفه میکنه.خدایا! میشه زودتر بریم خونه خودمون؟ کمکون کن.خیلی دارم اذیت میشم.بی اندازه.بی اندازه...


لباس های همسری رو شستم،الان هم دارم آشپزی میکنم و هویج پلو درست کردم.امیدوارم که خوشمزه بشه.



13:00 نوشت: غذام دیگه کم کم آماده ست.همسری بیاد نوش جان میکنه.ظرف هام رو هم شستم و چای سبز رو باید دم کنم.امروز هم ر.ژیمی خواهم بود.دیروز خیلی خوب بودم.امیدوارم امروز هم مقاوم باشم.



17:02 نوشت: خداروشکر غذا خیلی خوشمزه شده بود و همسری کلی لذت برد.منم خوشحال شدم که وقتی اومد خونه غذای منم آماده بود.هنوز کمی حال بد دارم اما خب کم کم همه چیز درست میشه.فقط باید به خدا نزدیک بشم تا آروم بشم.



  • خورشید