My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

16- روز یا شب!




9:23 نوشت: وای خدا نمیدونم چرا اینقدددر عصبی هستم.وزنم هم کم نمیشه.دیوانه شدم.دیشب هم همسر دیر اومد منو بدخواب کرد.صبح هم با عصبانیت بیدار شدم و تازه نمازم هم قضا شد.خدایی تو این دور و زمونه خیلی سخته به خدا نزدیک شدن.

روز منو عصبی میکنه.شب ها آرامش بیشتری دارم.اما نمیتونم که مث جغد زندگی کنم. دیشب کتاب هام رو نشستم تقسیم بندی کردم که هر روز چقدر بخونم.ببینم امروز چطور پیش میره.امید که حداقل کمی بتونم درس بخونم.خدایا! کمک.




  • خورشید