My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

6- خدایا! بنده ات رو محتاج هیچ کسی نکن




14:00 نوشت: چند روزه که از دست بابا حسابی دلگیرم.همیشه هم باید یه حرفی بزنه که منو ناراحت کنه.نمیدونم چرا اینقدر خوشش میاد حرص منو دربیاره.اصلا به روح و روان من اهمیت نمیده.گوشیم رو خاموش کردم تا یه نفس راحت بکشم.فعلا هم قصد روشن کردنش رو ندارم.دلم میخواد برم جایی که هیچ کسی ندونه کجا هستم.دلم واسه تنهایی مامانم میسوزه.بابام واسه خودش زندگیش رو داره بچه هاش هم دور و برش اما بازم اگه مثلا یک روز بریم پیش مامان،ناراحت میشه و میگه همون برید پیش مامانتون.چرا متوجه نیست که خودش هرطور دوست داشته زندگی کرده و دیگه حق نیست که اینطور رفتار کنه.با تمام مهربانی هاش و محبت هاش اما بازم ازش دلگیر و ناراحتم.


دیگه وقتشه به زندگی خودم بچسبم و کاری به کسی نداشته  باشم.به کمک خدای مهربونم ما میتونیم زندگی خوبی بسازیم.با همسرم همه چیز رو درست میکنیم.اول من باید به خدا نزدیک بشم و رابطه ام رو محکم تر کنم.


  • خورشید