My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

39- اینکه بخوای همه کار انجام بدی خیلی سخته :/





16:08 نوشت: امروز تا االان خوب بودم.فقط چون دیر بیدار شدم ناراحتم.صبح بیدار شدم و نمازم رو خوندم اما بعدش خوابیدم و متاسفانه تا 11 خواب بودم.چندتا کاغذ پرینت گرفتم مخصوص to do list  که هر روز کارهام رو یادداشت کنم که انجام بدم.ظهر سه تا کار رو نوشتم و دوتاش انجام شده و یکی مونده.


دلم میخواد همه کارهام رو بتونم انجام بدم.کاش بتونم.آشپزی خیلی وقتم رو میگیره.اگه سرعتم بالاتر بره عالی میشه.



17:44 نوشت: امروز عالی بودم.رژیمم،غذا به اندازه خوردم،آشپزی کردم،ورزش کردم و پر از حس و حال خوبم :) خدایا شکرت.حالا هم منتظرم اذان بگن و نمازم رو بخونم.



  • خورشید