My Great Life :)

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

آیـــنده ای خواهــم ساخت کــه گذشتـــه ام جلویش زانــو بـــزند !

My Great Life :)



وإِن یَکادُ الّذینَ کَفَروا لَیُزلِقونَکَ بِأَبصارِهِم لَمّا سَمِعُوا الذِّکرَ و یَقولونَ إِنَّهُ لَمَجنونٌ * و مَا هُوَ إِلاّ ذِکرٌ لِلعَلَمین


توکل یعنی اجازه دادن به خداوند
که خودش تصمیم بگیرد!
تو فقط بخواه و آرزو کن
اما پیشاپیش شاد باش!
و ایمان داشته باش که رویاهایت
هم چون بارانی در حال فرو ریختنند!
پیشاپیش شاد باش و شکر گذار
چرا که خداوند نه به قدر رویاها
بلکه به اندازه ایمان و اطمینان توست که می بخشد!

طبقه بندی موضوعی

35- گاهی باید اعتراف کرد




11:45 نوشت: باید اعتراف کنم که توی این سه سال و نیم زندگی مشترک،اصلا نتونستم همسر خوبی باشم.باید بیشتر مطالعه کنم.باید خودم رو بسازم.میدونم اول باید با خودم آشتی کنم تا بتونم همسر خوب،دختر خوب،خواهر خوب و .... باشم.


دیشب به همسری گفتم بره پایین و با مادرشوهری حال و احوال کنه.بعدش که باباش اومد گفت بیایید پایین.منم همسری رو راضی کردم و رفتیم پایین.خداروشکر این قهر تمام شد.اما ما دیگه روش قبل رو ادامه نمیدیم.تصمیم داریم رفتار جدیدی داشته باشیم.من باید همیشه برای همسری غذا درست کنم و بهش برسم و با هم خوش باشیم که نریم پایین.


تصمیم دارم خودم هم تنها اصلا نرم خونه خانواده شوهر.فقط به همراه همسری میرم و کم میرم.


  • خورشید